login

عضویت در سایت

توجه: رمز عبور شما به صورت خودکار تولید و به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
login

ورود به صوفیا وب

نوشته: تاثیر سئو در فروش

تاثیرسئودرفروش

تاثیرات سئو در فروش اینترنتی و بهبود کسب و کار اینترنتی

در دنیای امروزه که اکثریت مردم در اینترنت هستند و همچنین با وجود فروشگاه های اینترنتی، بازاریابی و تبلیغات برای کسب درآمد بیشتر و مشتری بیشتر، از اهمیت بالایی برخوردار است ،به خطر این امر سئو و یا بهینه سازی موتورهای جستجو از درجه بالاتری نسبت به بازاریابی همچون تبلیغات رایج برخوردار است .

برای روتق بخشیدن به کسب و کار اینترنتی و پیشرفت در آن و افزایش فروش مسئله سئو می باشد.

 اگر بخواهید رتبه و جایگاه بالایی در بین موتورهای جستجو داشته باشید و میزان ترافیک بالا و فروش عالی داشته باشید پس باید به قدرت سئو پی ببرید تا بتوانید پیشرفت چشمگیری داشته باشید.

 سئو به این صورت است که وقتی کاربری دنبال واژه خاصی است و آن را جستجو می کند به سایت شما برسد و از سایت شما بازدید کند و باعث شود سایت و یا فروشگاه اینترنتی شما در موتورهای جستجو اعتبار بیشتری کسب داشته و در نتیجه باعث افزایش سود شما شود.

مدیران سایت ها و فروشگاههای اینترنتی مسلما از قدرت سئو بیشتر از کاربران در جریان هستند و این را می دانند که سئو در کسب و کارشان چقدر تاثیر دارد و از این نکته باخبرند که اگر سایتشان را برای موتورهای جستجو بهینه نکنند حتی اگر دارای محصولات قدرتمندی باشند باز هم نمی توانند فروش خوبی داشته باشند.

روند تاثیرات سئو در رونق کسب و کارهای اینترنتی چگونه است؟

وقتی یک سایت دارای سئوی خوب و حرفه ای باشد مسلما خواندن صفحات آن برای خوانندگان و بازدیدکنندگان راحت تر و بهتر خواهد بود و همین کار باعث می شود تا بازدیدکنندگان همان موضوعی را که میخواهند پیدا کنند و در صفحات و موضوعات دیگر سردرگم نشوند.

شروع فعالیت هر سایتی مسلما با ترافیک و بازدیدکنندگان کمی شروع می شود و همینطور اگر سئوی خوب و حرفه ای داشته باشد به مرور به ترافیک و بازدید کنندگان آن اضافه خواهد شد.

یکی از کارهایی که برای هر وب سایت و فروشگاه اینترنتی امری حیاتی تلقی می شود مساله جذب ترافیک می باشد، برای همین اگر سئوی سایت به درستی انجام شده باشد بازدیدکنندگان زیادی برای سایت بوجود خواهد آورد. بنابراین تاثیر سئو در کسب و کار اینترنتی می تواند واقعا شگفت انگیر باشد.

دلیل نیاز داشتن فروشگاه و سایت اینترنتی به سئو چیست؟

آمارها نشان از این دارند که یکی از راههای جذب مشتری و بیننده به سایت سئو و بهینه سازی سایت می باشد. حدود نزدیک به 89% از کاربران اینترنتی از موتورهای جستجو برای رسیدن به اهدافشان استفاده می کنند، بنابراین عدم توجه به سئو و اصول آن باعث از دست دادن حجم عظیمی از کاربران اینترنتی می شود.

مسلما وقتی فروشنده ای می تواند توجه دیگران را جلب کند که در دسترس و دید افراد باشد برای همین وقتی سایت و فروشگاه اینترنتی در لیست بالای گوگل قرار بگیرد مسلما نگاهها و توجهات عده زیادی را به سمت خودش جلب می کند و می تواند فروش بیشتر و بهتری داشته باشد، درست این همان کاری است که رقبای شما انجام می دهند یعنی به فکر بهینه سازی سایت و استفاده از تاثیرات مثبت سئو در عملکرد و فروش محصولات خودشان هستند.

بعضی از سایت ها هم هستند که جایگاه متوسطی در بین نتایج گوگل و دیگر سایت ها دارند و به همین وضعیت خودشان بسنده می کنند در صورتی که اگر به مفهوم و تاثیر عملکرد گوگل توجه کنند مطمئنا جایگاهشان بهتر خواهد شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فهرست مطالب

web-design
web-design1
خدمات سئو
تولید محتوا
طراحی سایت فروشگاهی