login

عضویت در سایت

توجه: رمز عبور شما به صورت خودکار تولید و به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
login

ورود به صوفیا وب

طراحی سایت آموزشی با امکانات اختصاصی

طراحی سایت آموزشی

با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد فروشگاه های مجازی بسیاری از مردم بدون خروج از منزل و تنها با چند کلیک می ‌توانند وسیله ای را تهیه نمایند یا خدمتی را سفارش دهد. به این ترتیب فرصت بسیار مناسبی برای انواع کسب و کار ها پیش آمده تا بتوانند به میزان بیشتری خود را معرفی کرده و به این طریق مشتریان بی شماری را به سمت خود جذب کنند. تجارت آنلاین راهی برای دستیابی به سود بیشتر است. شما می توانید با طراحی سایت خدماتی و به روز رسانی هر روزه آن کاربران بی شماری را به سمت سایت خود جذب نمایید و به این ترتیب با افزایش فروش، سود بیشتری را حاصل کنید. به شما توصیه می کنیم این فرصت ایده ‌آل را از دست ندهید چرا که هرچه زمان بیشتری بگذرد رقیبان شما در این عرصه به پیشرفت بیشتری دست می یابند در حالی که شما هنوز در حال تجارت به شیوه سنتی هستید.

طراحی سایت خدماتی در تیم sofiaweb با جدیدترین متدهای روز در حال اجرا و پیاده سازی می باشد. شما می توانید جهت ثبت سفارش و بررسی کسب و کار شما فرم زیر را کامل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل فرمایند.

خدمات طراحی سایت آموزشی در صوفیاوب

هرآنچه شما برای داشتن یک سایت آموزشی حرفه ای نیاز دارید.

پشتیبانی داشتن سایت باعث میشه هروقت به مشکلی در طراحی سایتت برخورد کردی پشتیبان بهت کمک کنه ودغدغه ای از این بابت نداشته باشی

ما به شما قسمت های لازم و مهم سایت را آموزش میدهیم تا بتوانید از وبسایت خود استفاده کنید.

طراحی سایت شما باید طبق اصول سئو باشد تا بتوانید در گوگل نتیجه مطلوب بگیرید.

گرافیک سایت خیلی مهمه سعی میکنیم سایتی اصولی  باگرافیک زیبا طراحی کنیم.

خدمات طراحی سایت شرکتی در صوفیاوب

مراحل طراحی سایت اختصاصی شما

طراحی وایرفریم

طراحی وایرفریم

با در نظر گرفتن نیاز ها و خواسته های شما ،یک نقشه از صفحات وب سایت شما طراحی خواهد شد.یک وایرفریم که ساختار صفحات و چیدمان آنها را مشخص خواهد کرد.

طراحی گرافیکی سایت

طراحی گرافیکی سایت

پس از تایید شما ، طراحان ما براساس نقشه های اولیه مدل کسب و کار اینترنتی شما ، سایت شما را به صورت گرافیکی طراحی خواهند کرد و جزیات طرح را مشخص می کنند.

برنامه نویسی سایت

برنامه نویسی سایت

برنامه نویسان ما طرح های گرافیکی مورد تایید شما را تبدیل به یک سایت واقعی می کنند . کار کدنویسی سایت به تمیز ترین و اصولی ترین شکل ممکن انجام میشود.

سوالات متداول درمورد خدمات طراحی سایت آموزشی

ما قبل از دریافت سفارش طراحی سایت آموزشی، نیازها و خواسته‌های شما را بررسی می‌کنیم. همچنین سایت رقیبان را آنالیز می‌کنیم تا بدانیم دقیقا به چه امکاناتی نیاز دارید. 

به همین دلیل نمی‌توان زمان مشخصی اعلام کرد. در مواردی که سایت امکانات بیشتری نیاز داشته باشد. ممکن است 1 ماه یا بیشتر طول بکش

عناصری که در طراحی سایت آموزشی باید رعایت شوند، عبارتند از: تولید محتوا با کیفیت، قابل استفاده بودن سایت برای کاربر، زیبایی ظاهر سایت، شکل‌گیری تعامل صحیح بین شرکت و کاربر از طریق سایت.

همچنین انعطاف‌پذیری آیتم‌های سایت براساس ابعاد همه نمایشگرها، تایپوگرافی استاندارد و انتخاب رنگ‌های مناسب بسیار مهم است.

تیم sofiaweb  همه این موارد را در طراحی سایت شرکتی رعایت می‌کند تا کاربران شما یک تجربه عالی داشته باشند.

.

قیمت طراحی سایت براساس نوع و اندازه سازمان، نوع “CMS”، میزان امکانات مورد نیاز، تعداد صفحات سایت و غیره متغیر است.