login

عضویت در سایت

توجه: رمز عبور شما به صورت خودکار تولید و به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
login

ورود به صوفیا وب

طراحی سایت فروشگاهی با امکانات اختصاصی

طراحی سایت فروشگاهی

با توجه به پیشرفت دیجیتال مارکتینگ و افزایش تمایلات افراد به سفارش و خرید اینترنتی ، داشتن یک سایت فروشگاهی در قالب یک فروشگاه مجازی می تواند بسیار تاثیر گذار و مفید باشد . عوامل مختلفی برای خوب جلوه دادن یک سایت مجازی فروشگاهی وجود دارد اما مهمترین آنها این است که فروشگاه اینترنتی باید یک حس اعتماد و امنیت برای کاربران فراهم کنند تا بتوانند با خیال آسوده ثبت سفارش کند و به مشتری دائمی تبدیل شود . توجه داشته باشید که همیشه اولین مراجعه مخاطب به سایت یا فروشگاه مهمترین نقش را در در جذب آن مشتری و در نهایت خرید کردن می باشد. بنابراین باید سایتی را طراحی کنید که روانشناسی خرید و استراتژی های دقیق فروش در طراحی آن رعایت شده باشد.

طراحی سایت فروشگاهی در تیم sofiaweb با جدیدترین متدهای روز در حال اجرا و پیاده سازی می باشد. شما می توانید جهت ثبت سفارش و بررسی کسب و کار شما فرم زیر را کامل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل فرمایند.

خدمات طراحی سایت فروشگاهی در صوفیاوب

هرآنچه شما برای داشتن یک سایت فروشگاهی حرفه ای نیاز دارید.

پشتیبانی داشتن سایت باعث میشه هروقت به مشکلی در طراحی سایتت برخورد کردی پشتیبان بهت کمک کنه ودغدغه ای از این بابت نداشته باشی

ما به شما قسمت های لازم و مهم سایت را آموزش میدهیم تا بتوانید از وبسایت خود استفاده کنید.

طراحی سایت شما باید طبق اصول سئو باشد تا بتوانید در گوگل نتیجه مطلوب بگیرید.

گرافیک سایت خیلی مهمه سعی میکنیم سایتی اصولی  باگرافیک زیبا طراحی کنیم.

خدمات طراحی سایت شرکتی در صوفیاوب

مراحل طراحی سایت اختصاصی شما

طراحی وایرفریم

طراحی وایرفریم

با در نظر گرفتن نیاز ها و خواسته های شما ،یک نقشه از صفحات وب سایت شما طراحی خواهد شد.یک وایرفریم که ساختار صفحات و چیدمان آنها را مشخص خواهد کرد.

طراحی گرافیکی سایت

طراحی گرافیکی سایت

پس از تایید شما ، طراحان ما براساس نقشه های اولیه مدل کسب و کار اینترنتی شما ، سایت شما را به صورت گرافیکی طراحی خواهند کرد و جزیات طرح را مشخص می کنند.

برنامه نویسی سایت

برنامه نویسی سایت

برنامه نویسان ما طرح های گرافیکی مورد تایید شما را تبدیل به یک سایت واقعی می کنند . کار کدنویسی سایت به تمیز ترین و اصولی ترین شکل ممکن انجام میشود.