login

عضویت در سایت

توجه: رمز عبور شما به صورت خودکار تولید و به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
login

ورود به صوفیا وب

طراحی سایت شرکتی با اصول سئو و بهینه سازی سرعت

 سایت شرکتی ، خلاقانه، بروز و جذاب میتواند تصویری ماندگار از کسب‌وکار شما در ذهن مخاطبان ارائه کند. 

 شناخت درست از اهداف یک کسب‌وکار، شخصیت برند و ارزش‌های شرکت از جمله مواردی هستند که باید در طراحی سایت شرکتی مورد توجه قرار بگیرد.

طراحی منحصربه‌فرد تجربه و رابط کاربری، رعایت اصول سئو و پیش‌بینی امکانات متنوع برای برندینگ آنلاین مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی سایت شرکتی درصوفیا وب است.

اگر هدف شما از طراحی سایت شرکتی ورود به عرصه رقابت با وبسایت ها و شرکت های رقیب که فعالیتی مشابه شما دارند است، حتما طراحی وب سایت شرکتی اختصاصی لازمه موفقیت کار شماست. 

خدمات طراحی سایت شرکتی جزو یکی از تخصصی ترین و حرفه ای ترین بخش های خدماتی مجموعه sofiaweb می باشد. شما میتوانید به صورت اختصاصی نیز سفارش طراحی سایت شرکتی خود را به تیم ما بسپارید. برای ثبت سفارش طراحی سایت شرکت خود همین حالا فرم زیر را کامل کنید.

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

اگر هدف شما از طراحی سایت شرکتی ورود به عرصه رقابت با وبسایت ها و شرکت های رقیب که فعالیتی مشابه شما دارند است، حتما طراحی وب سایت شرکتی اختصاصی لازمه موفقیت کار شماست. در پروژه های طراحی سایت شرکت صوفیا وب، علاوه بر زیبایی نمای بصری و گرافیکی وبسایت در طرح های اختصاصی،  نیاز و سلیقه شما در دیزاین لحاظ شده و همچنین اصول اولیه افزایش رتبه وب سایت و سئو نیز بر اساس نوع فعالیت شما به نحو شایسته ای در نرم افزار و سایت طراحی شده پیاده سازی می‌شود. علاوه بر آن امکانات خاص مد نظر شما در طراحی سایت شرکت با انتخاب طراحی وب سایت اختصاصی قابلیت توسعه بیشتری خواهد داشت.‎

خدمات طراحی سایت شرکتی در صوفیاوب

هرآنچه شما برای داشتن یک سایت شرکتی حرفه ای نیاز دارید.

پشتیبانی داشتن سایت باعث میشه هروقت به مشکلی در طراحی سایتت برخورد کردی پشتیبان بهت کمک کنه ودغدغه ای از این بابت نداشته باشی

ما به شما قسمت های لازم و مهم سایت را آموزش میدهیم تا بتوانید از وبسایت خود استفاده کنید.

طراحی سایت شما باید طبق اصول سئو باشد تا بتوانید در گوگل نتیجه مطلوب بگیرید.

گرافیک سایت خیلی مهمه سعی میکنیم سایتی اصولی  باگرافیک زیبا طراحی کنیم.

خدمات طراحی سایت شرکتی در صوفیاوب

مراحل طراحی سایت اختصاصی شما

طراحی وایرفریم

طراحی وایرفریم

با در نظر گرفتن نیاز ها و خواسته های شما ،یک نقشه از صفحات وب سایت شما طراحی خواهد شد.یک وایرفریم که ساختار صفحات و چیدمان آنها را مشخص خواهد کرد.

طراحی گرافیکی سایت

طراحی گرافیکی سایت

پس از تایید شما ، طراحان ما براساس نقشه های اولیه مدل کسب و کار اینترنتی شما ، سایت شما را به صورت گرافیکی طراحی خواهند کرد و جزیات طرح را مشخص می کنند.

برنامه نویسی سایت

برنامه نویسی سایت

برنامه نویسان ما طرح های گرافیکی مورد تایید شما را تبدیل به یک سایت واقعی می کنند . کار کدنویسی سایت به تمیز ترین و اصولی ترین شکل ممکن انجام میشود.

سوالات متداول درمورد خدمات طراحی سایت شرکتی

ما قبل از دریافت سفارش طراحی سایت شرکتی، نیازها و خواسته‌های شما را بررسی می‌کنیم. همچنین سایت رقیبان را آنالیز می‌کنیم تا بدانیم دقیقا به چه امکاناتی نیاز دارید. 

به همین دلیل نمی‌توان زمان مشخصی اعلام کرد. در مواردی که سایت امکانات بیشتری نیاز داشته باشد. ممکن است 1 ماه یا بیشتر طول بکش

عناصری که در طراحی سایت شرکتی باید رعایت شوند، عبارتند از: تولید محتوا با کیفیت، قابل استفاده بودن سایت برای کاربر، زیبایی ظاهر سایت، شکل‌گیری تعامل صحیح بین شرکت و کاربر از طریق سایت.

همچنین انعطاف‌پذیری آیتم‌های سایت براساس ابعاد همه نمایشگرها، تایپوگرافی استاندارد و انتخاب رنگ‌های مناسب بسیار مهم است.

تیم sofiaweb  همه این موارد را در طراحی سایت شرکتی رعایت می‌کند تا کاربران شما یک تجربه عالی داشته باشند.

.

قیمت طراحی سایت براساس نوع و اندازه سازمان، نوع “CMS”، میزان امکانات مورد نیاز، تعداد صفحات سایت و غیره متغیر است.